Heeft u een afspraak voor een behandeling bij ons in de praktijk, dan vragen wij u vriendelijk zich te houden aan de onderstaande basisregels:
Indien een afspraak om welke reden dan ook niet door kan gaan, dient u dit 24 uur voor de afgesproken behandeling telefonisch, per mail of whatsapp te melden. Bij verzuim zijn wij genoodzaakt de behandeling in rekening te brengen.
Indien u niet tevreden bent of een klacht heeft over de behandeling, kunt u dit melden aan uw fysiotherapeut. Uw klacht zal worden behandeld conform de richtlijnen van het Keurmerk fysiotherapie.
De fysiotherapeut houdt, om uw behandeling zo goed mogelijk te kunnen uitvoeren een registratie bij van uw medische en administratieve gegevens. Op deze registratie is de Wet Bescherming Persoonsgegevens van toepassing en sinds 2018 de AVG.
De betalingstermijn voor onze diensten is 14 dagen na factuurdatum. Hierna kunnen zonder nadere ingebrekestelling incassomaatregelen genomen worden. Naast de declaratie zal ook wettelijke rente worden gevorderd. Alle met de incasso van gedeclareerde bedragen gemoeide kosten, waaronder ook de buitenrechtelijke kosten, komen ten laste van de cliënt.